AnaMaria Corceanu – HPDI

AnaMaria Corceanu

Marketing Specialist

AnaMaria a absolvit Facultatea de Științe Sociale și Drept din cadrul Universității din Bristol, specializarea în Managementul Afacerilor Internaționale. Caracterizează ingenios experiența sa de 3 ani în Marea Britanie drept un rollercoaster, plin de emoții și experiențe provocatoare care i-au schimbat viața și i-au oferit o înțelegere holistică asupra interconectivității departamentelor unui business internațional.

Pentru că productivitatea și pasiunea pentru învățare o caracterizează, AnaMaria a jonglat cu diverse experiențe profesionale încă din 2018, în domenii precum Digital Marketing, Employer Branding, Consultanță în Management și Analiză de date. Totodată, a fost mentor și facilitator de sesiuni de învățare interactivă pentru studenții de anul I cu specializare în Management, în cadrul Universității, și voluntar pentru Crucea Roșie Marea Britanie. Iubitoare de cafea, a acceptat și provocarea de a fi Barista, experiență prin care și-a dezvoltat abilitatea de a relaționa cu oameni de diverse naționalități.

Doza zilnică de pozitivitate a echipei, AnaMaria este Marketing Specialist HPDI. Atribuțiile sale se împart în 2 categorii: Social Media Management și Employer Branding. Își pune creativitatea în acțiune gestionând activitatea HPDI și campaniile publicitare pe platformele de Social Media prin dezvoltare de conținut, și realizând design-uri grafice pentru uz intern și extern. Pentru că organizarea și atenția la detalii sunt punctele ei forte, AnaMaria este responsabilă de analize de piață, concurenți și trenduri, dar și de website management, inclusiv secțiunea de blog HPDI.

Persoană empatică, cu un suflet mare, este gata oricând să ajute oamenii să-È™i recapete încrederea în momentele dificile. Crede că abilitatea de a fi om înainte de toate este esenÈ›ială în leadership. Se ghidează după principiul „Fii bun; nu cunoÈ™ti niciodată bătăliile pe care ceilalÈ›i le duc”.

The trailblazer – curioasă și curajoasă – AnaMaria este mereu dispusă să accepte provocări și să meargă pe căi care nu sunt încă bătătorite. Spune că cea mai bună strategie de dezvoltare are la bază o provocare, oricât de mică. Are viziuni provocatoare și pentru HPDI: își dorește să crească oameni alături de echipă atât în România, cât și peste hotare, în moduri cât mai inovative.

AnaMaria crede cu tărie că cea mai bună investiție este cea în educație. S-a alăturat echipei HPDI din dorința de a transforma lumea prin educație, asemeni modului în care i-a fost schimbată viața prin accesul la educație calitativă și de actualitate.

Motto-ul pe care îl urmează este „If you change the way you look at things, the things you look at change.” – Wayne Dyer