Let’s Team Up – HPDI

Let’s Team Up

“Oamenii vor să se simtă auziți, înțeleși și luați în considerare.”

Ce conține Let’s Team Up Academy?

5 luni de învățare și practică în care participanții vor afla cum să își dezvolte abilitățile de a gestiona și dezvolta o echipă, indiferent de nivelul la care este aceasta.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Construirea unei reputații în 7 pași
  • Oferirea și primirea în mod constant a feedback-ului
  • Aflarea metodelor de creștere a angajamentului în interiorul echipei și folosirea acestora
  • Reintroducerea în echipă a unei persoane care aproape a ieșit din circuit
  • Ancorarea echipei în rezultate, nu în procese

TOPICURILE CURSULUI

MODULUL I – Lipsa încrederii

  • Ezitarea în a cere ajutor sau în oferirea unui feedback constructiv
  • Ezitarea în oferirea de ajutor în afara zonei lor de responsabilitate
  • Eșuarea în a recunoaște experiența și aptitudinile celorlalți membri
  • Oferirea de informații specifice și corecte
  • Prezentarea experiențelor anterioare
  • Exercițiul eficienței echipei
  • Cea mai importantă contribuție
  • Cine suntem? De ce facem ce facem?

MODULUL II – Teama de conflicte

  • Întâlnirile sunt plictisitoare
  • Ignoră subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei
  • Sunt de acord cu toate punctele de vedere și opiniile membrilor echipei
  • Nu prezintă perspective diferite – nu spun mai mult decât li se cere
  • Este o armonie artificială
  • Gestionarea conflictului.
  • Încrederea că managerul este pregătit pentru discuție
  • Permisiunea de a contra-argumenta
  • Un dialog deschis
  • O reamintire a competențelor
  • Să știe că ei contează ca persoane, că sunt ascultați
  • Luare în considerare a sentimentelor lor
  • Permisiunea de a contra-argumenta
  • Să știe că nu este doar despre căștig

MODULUL III – Lipsa angajamentului

  • Creează ambiguitate în cadrul echipei referitor la direcția și prioritățile ei
  • Exista lipsă de încredere și teama de a nu greși
  • Discuțiile și deciziile sunt revizuite constant
  • Se acționează foarte greu
  • O listă cu checkpoints pentru a marca evoluția
  • Spațiu pentru a experimenta idei – să nu se simtă grăbiți să ia o decizie fără toate informațiile necesare
  • Arătarea că pentru orice decizie proastă există soluții

MODULUL IV – Evitarea responsabilității

  • Echipa face asta pentru a evita situațiile inconfortabile
  • Creează resentimente în rândul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanță
  • Încurajează mediocritatea
  • Se ratează termenele de livrare
  • Prezentarea scopurilor și standardelor
  • Se oferă claritate asupra a ceea ce se așteaptă de la ei și elimină ambiguitatea
  • Permite echipei să revină la traseul inițial
  • Recompensarea echipei
  • Creează o cultură a implicării

MODULUL V – Neatenția la rezultate

  • Echipa stagnează
  • Scopurile nu sunt comune
  • Este distrasă ușor
  • Membrii echipei sunt concentrați pe propriile cariere și pe obiectivele individuale
  • Aprecierea echipei ca pe un întreg, nu ca pe o individualitate
  • Înțelegerea rolului și a importanței fiecărei persoane din echipă
  • Încurajarea observării beneficiului comun, nu doar cel individual
  • Prezentarea rezultatelor în mod public

MODULUL VI – Rezoluții

  • Cum funcționăm mai departe?
  • Vei avea un decalog de funcționare a echipei tale
  • Vei putea conecta comportamentele la rezultate
  • Vei avea o mai bună înțelegere a abilitaților tale și cum te pot acestea ajuta pe tine și pe echipa ta, atunci când sunt folosite.
  • Feedback recurent – 50/50 rule
  • Ședințe pe bune
  • Ownership și responsabilitate

AGENDA CURSULUI:

9:00Welcome Coffee
9:30Curs
10:45Coffee Break
11:00Curs
13:00Prânz
14:00Curs
15:00Coffee Break
16:00Curs
17:30Încheiere
Trainer
Petru Păcuraru
Petru a absolvit Academia de Studii Economice, specializarea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management la Kenessaw State University în SUA, precum și cursul Aspen Institute – Young Leaders Program. Este fondator al HPDI (Human Performance Development International), dar și consultant și coach în programe executive de leadership, prin care transformă grupuri în…
Află mai multe