Ce conține Let’s Team Up Academy?
5 luni de învățare și practică în care participanții vor afla cum să își dezvolte abilitățile de a gestiona și dezvolta o echipă, indiferent de nivelul la care este aceasta.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Construirea unei reputații în 7 pași
- Oferirea și primirea în mod constant a feedback-ului
- Aflarea metodelor de creștere a angajamentului în interiorul echipei și folosirea acestora
- Reintroducerea în echipă a unei persoane care aproape a ieșit din circuit
- Ancorarea echipei în rezultate, nu în procese
TOPICURILE CURSULUI
MODULUL I – Lipsa încrederii
- Ezitarea în a cere ajutor sau în oferirea unui feedback constructiv
- Ezitarea în oferirea de ajutor în afara zonei lor de responsabilitate
- Eșuarea în a recunoaște experiența și aptitudinile celorlalți membri
- Oferirea de informații specifice și corecte
- Prezentarea experiențelor anterioare
- Exercițiul eficienței echipei
- Cea mai importantă contribuție
- Cine suntem? De ce facem ce facem?
MODULUL II – Teama de conflicte
- Întâlnirile sunt plictisitoare
- Ignoră subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei
- Sunt de acord cu toate punctele de vedere și opiniile membrilor echipei
- Nu prezintă perspective diferite – nu spun mai mult decât li se cere
- Este o armonie artificială
- Gestionarea conflictului.
- Încrederea că managerul este pregătit pentru discuție
- Permisiunea de a contra-argumenta
- Un dialog deschis
- O reamintire a competențelor
- Să știe că ei contează ca persoane, că sunt ascultați
- Luare în considerare a sentimentelor lor
- Permisiunea de a contra-argumenta
- Să știe că nu este doar despre căștig
MODULUL III – Lipsa angajamentului
- Creează ambiguitate în cadrul echipei referitor la direcția și prioritățile ei
- Exista lipsă de încredere și teama de a nu greși
- Discuțiile și deciziile sunt revizuite constant
- Se acționează foarte greu
- O listă cu checkpoints pentru a marca evoluția
- Spațiu pentru a experimenta idei – să nu se simtă grăbiți să ia o decizie fără toate informațiile necesare
- Arătarea că pentru orice decizie proastă există soluții
MODULUL IV – Evitarea responsabilității
- Echipa face asta pentru a evita situațiile inconfortabile
- Creează resentimente în rândul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanță
- Încurajează mediocritatea
- Se ratează termenele de livrare
- Prezentarea scopurilor și standardelor
- Se oferă claritate asupra a ceea ce se așteaptă de la ei și elimină ambiguitatea
- Permite echipei să revină la traseul inițial
- Recompensarea echipei
- Creează o cultură a implicării
MODULUL V – Neatenția la rezultate
- Echipa stagnează
- Scopurile nu sunt comune
- Este distrasă ușor
- Membrii echipei sunt concentrați pe propriile cariere și pe obiectivele individuale
- Aprecierea echipei ca pe un întreg, nu ca pe o individualitate
- Înțelegerea rolului și a importanței fiecărei persoane din echipă
- Încurajarea observării beneficiului comun, nu doar cel individual
- Prezentarea rezultatelor în mod public
MODULUL VI – Rezoluții
- Cum funcționăm mai departe?
- Vei avea un decalog de funcționare a echipei tale
- Vei putea conecta comportamentele la rezultate
- Vei avea o mai bună înțelegere a abilitaților tale și cum te pot acestea ajuta pe tine și pe echipa ta, atunci când sunt folosite.
- Feedback recurent – 50/50 rule
- Ședințe pe bune
- Ownership și responsabilitate
AGENDA CURSULUI:
9:00 | Welcome Coffee |
9:30 | Curs |
10:45 | Coffee Break |
11:00 | Curs |
13:00 | Prânz |
14:00 | Curs |
15:00 | Coffee Break |
16:00 | Curs |
17:30 | Încheiere |