Ce conține Let’s Team Up Academy?
5 luni de învățare și practică în care participanții vor afla cum să își dezvolte abilitățile de a gestiona și dezvolta o echipă, indiferent de nivelul la care este aceasta.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Construirea unei reputații în 7 pași
- Oferirea și primirea în mod constant a feedback-ului
- Aflarea metodelor de creștere a angajamentului în interiorul echipei și folosirea acestora
- Reintroducerea în echipă a unei persoane care aproape a ieșit din circuit
- Ancorarea echipei în rezultate, nu în procese
TOPICURILE CURSULUI
MODULUL I – Lipsa încrederii
- Absența încrederii
- Ezitarea în a cere ajutor sau în oferirea unui feedback constructiv
- ezitarea în oferirea de ajutor în afara zonei lor de responsabilitate
- eșuarea în a recunoaște experiența și aptitudinile celorlalți membri
- Construirea încrederii.
- oferirea de informații specifice și corecte
- prezentarea experiențelor anterioare
- exercițiul eficienței echipei
- cea mai importantă contribuție
- cine suntem? de ce facem ce facem?
- Feedback 360
MODULUL II – Teama de conflicte
Teama de conflicte
- întâlnirile sunt plictisitoare
- ignoră subiecte controversate care pot deveni critice pentru succesul echipei
- sunt de acord cu toate punctele de vedere și opiniile membrilor echipei
- nu prezintă perspective diferite – nu spun mai mult decât li se cere
- este o armonie artificială
- Gestionarea conflictului.
Thinking
- încrederea că managerul este pregătit pentru discuție
- permisiunea de a contra-argumenta
- un dialog deschis
- o reamintire a competențelor
Feeling
- să știe că ei contează ca persoane, că sunt ascultați
- luare în considerare a sentimentelor lor
- permisiunea de a contra-argumenta
- să știe că nu este doar despre căștig
MODULUL III – Lipsa angajamentului
Lipsa angajamentului
- creează ambiguitate în cadrul echipei referitor la direcția și prioritățile ei
- exista lipsă de încredere și teama de a nu greși
- discuțiile și deciziile sunt revizuite constant
- se actionează foarte greu
Obținerea de angajament
- o listă cu checkpoints pentru a marca evoluția
- spatiu pentru a experimenta idei – să nu se simță grăbiți să ia o decizie fară toate informațiile necesare
- arătarea că pentru orice decizie proastă exista soluții
MODULUL IV – Evitarea responsabilității
Evitarea responsabiltații
- echipa face asta pentru a evita situațiile neconfortabile
- creează resentimente în rândul membrilor echipei care au diferite standarde referitoare la performanță
- încurajează mediocritatea
- se ratează termenele de livrare
Asumarea responsabilității
- prezentarea scopurilor și standardelor
- se oferă claritate asupra a ceea ce se așteaptă de la ei și elimină ambiguitatea
Reviziuirea constanta a progresului
- permite echipei să revină la traseul inițial
- recompensarea echipei
- creează o cultura a implicării
MODULUL V – Neatenția la rezultate
Neatenția la rezultate
- echipa stagnează
- scopurile nu sunt comune
- este distrasă ușor
- membrii echipei sunt concentrați pe propriile cariere și pe obiectivele individuale
Concentrarea pe rezultate
- aprecierea echipei ca pe un întreg, nu că pe o individualitate
- înțelegerea rolului și a importanței fiecărei persoane din echipă
- încurajarea să se vadă beneficiul comun, nu doar cel individual
- prezentarea rezultatelor în mod public
MODULUL VI – Rezoluții
- Cum funcționăm mai departe
- vei avea un decalog de funcționare a echipei tale
- vei putea conecta comportamentele la rezultate
- vei avea o mai bună înțelegere a abilitaților tale și cum te pot acestea ajuta pe tine și pe echipa ta, atunci când sunt folosite.
Instrumente de lucru
-
- feedback recurent – 50/50 rule
- ședințe pe bune
- ownership și responsabilitate
AGENDA CURSULUI:
9:00 | Welcome Coffee |
9:30 | Curs |
10:45 | Coffee Break |
11:00 | Curs |
13:00 | Pranz |
14:00 | Curs |
15:00 | Coffee Break |
16:00 | Curs |
17:30 | Incheiere |