Open: First Time Manager Academy – HPDI

Open: First Time Manager Academy

Training de înțelegere a principiilor de management

De ce First Time Manager?

În contextul actual de business, provocările și schimbările apar la fiecare pas. Pentru a transforma un angajat performant într-un lider eficient trebuie să abordăm devenirea lui într-o manieră strategică, astfel încât ”antrenamentul” prealabil să-l ajute să facă față provocărilor ce vor urma.

Dincolo de aspectele individuale, liderul trebuie să identifice sensul pe care îl acordă dinamicii de grup prin folosirea abilităților emoționale și de management. Va putea astfel ghida echipele în atingerea obiectivelor, înțelegerea valorilor, comunicare, colaborare și gestionarea conflictelor.

Academia stimulează, într-o manieră unică, dezvoltarea competențelor necesare oricărui viitor lider, încurajând proactivitatea și atitudinea de tip Can-do.

Costul programului este de 980 EUR + TVA.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Învățarea unei varietăți de instrumente și tehnici pentru a răspunde eficient provocărilor întâlnite într-o poziție de management
  • Ajustarea stilului de management, dar și a stilului personal în funcție de fiecare situație
  • Creșterea nivelului de încredere personal, a abilitaților de lider și, indirect, a gradului de satisfacție personală și profesională prin managementul de succes al oamenilor
  • Evaluarea și conștientizarea propriilor trăsături de reziliență emoțională și modul de a acționa în situații presante.
  • Creșterea eficienței în concordanță cu resursele, timpul și strategiile de business
  • Identificarea și înlăturarea „hoților de timp”
  • Înțelegerea feedback-ului și a importanței lui în obținerea performanțelor

TOPICURILE CURSULUI

  1. COMPETENȚE COMUNICAȚIONALE
  • Principii de adaptare a informației în funcție de tip și scop
  • Tehnici de a da și a primi feedback eficient
  • Conștientizarea și exersarea metodelor de îmbunătățire a comunicării verbale, paraverbale și nonverbale
  • Optimizarea mesajului în funcție de ascultători
  • Identificarea modului în care emoțiile personale influențeazăcomunicarea
  1. COMPETENȚE DE LEADERSHIP
  • Identificarea stilurilor de leadership și aplicarea lor în funcție de persoană și context
  • Înțelegerea etapelor de dezvoltare ale echipelor și a rolurilor de echipă pe baza metodologiei Belbin
  • Realizarea unui plan de leadership situațional pentru contexte reale
  1. COMPETENȚE INTRAPRENORIALE
  • Stabilirea unor obiective clare pentru o mai bună organizare
  • Stabilirea priorităților și delegarea eficientă
  • Identificarea „hoților de timp” și eliminarea lor din programul zilnic
  • Înțelegerea tiparelor de gândire pentru decizii raționale și creșterea abilităților
  1. COMPETENȚE EMOȚIONALE
  • Înțelegerea conceptului de reziliență emoțională și impactul pe care îl are la nivel individual și de echipă
  • Concentrarea pe propriile resurse și analizarea problemelor din perspective mai multe și mai sănătoase
  • Inteligența emoțională și cum o poți dezvolta
  • Înțelegerea mecanismului stresului și a pașilor de urmat pentru o abordare echilibrată a situațiilor problematice.

AGENDA CURSULUI:

5 octombrie 2022Un manager, mai multe stiluri de comunicare
19 octombrie 2022Feedback-ul eficient
2 noiembrie 2022Fundamentele leadership-ului și obstacolele cu care orice manager se va întâlni
16 noiembrie 2022De la grup la echipă
29 noiembrie 2022Management-ul timpului și a resurselor
13 decembrie 2022Leadership personal
11 ianuarie 2023Reziliență emoțională
25 ianuarie 2023Inteligență emoțională și empatie
8 februarie 2023Final Assessment
Trainer
Mădălina Barbu
Mădălina este trainer, facilitator de team building, MC la evenimente dar și Senior project manager pentru programele HPDI unde reușește de fiecare dată să aducă energie și bună dispoziție. Are o experiență vastă începută în 2006 în lucrul cu echipele, fiind și trainer acreditat în metodologia Belbin – Roluri în echipă. Pe lângă experiența din team building,…
Află mai multe
Trainer
Mihai Drideanu
Mihai are o curiozitate nativă care îl împinge mereu să descopere lucruri noi în fiecare zi. Ce învață? Orice! Începând cu anul 2010 a lucrat în domeniul bancar unde a coordonat o echipă de vânzări. De-a lungul întregii experiențe a învățat foarte multe lucruri despre cum se formează și se dezvoltă echipele, dar și despre…
Află mai multe
Realizările noastre

Părerile clienților noștri: