De ce First Time Manager?
În contextul actual de business, provocările și schimbările apar la fiecare pas. Pentru a transforma un angajat performant într-un lider eficient trebuie să abordăm devenirea lui într-o manieră strategică, astfel încât ”antrenamentul” prealabil să-l ajute să facă față provocărilor ce vor urma.
Dincolo de aspectele individuale, liderul trebuie să identifice sensul pe care îl acordă dinamicii de grup prin folosirea abilităților emoționale și de management. Va putea astfel ghida echipele în atingerea obiectivelor, înțelegerea valorilor, comunicare, colaborare și gestionarea conflictelor.
Academia stimulează, într-o manieră unică, dezvoltarea competențelor necesare oricărui viitor lider, încurajând proactivitatea și atitudinea de tip Can-do.
Costul programului este de 980 EUR + TVA.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Învățarea unei varietăți de instrumente și tehnici pentru a răspunde eficient provocărilor întâlnite într-o poziție de management
- Ajustarea stilului de management, dar și a stilului personal în funcție de fiecare situație
- Creșterea nivelului de încredere personal, a abilitaților de lider și, indirect, a gradului de satisfacție personală și profesională prin managementul de succes al oamenilor
- Evaluarea și conștientizarea propriilor trăsături de reziliență emoțională și modul de a acționa în situații presante.
- Creșterea eficienței în concordanță cu resursele, timpul și strategiile de business
- Identificarea și înlăturarea „hoților de timp”
- Înțelegerea feedback-ului și a importanței lui în obținerea performanțelor
TOPICURILE CURSULUI
- COMPETENȚE COMUNICAȚIONALE
- Principii de adaptare a informației în funcție de tip și scop
- Tehnici de a da și a primi feedback eficient
- Conștientizarea și exersarea metodelor de îmbunătățire a comunicării verbale, paraverbale și nonverbale
- Optimizarea mesajului în funcție de ascultători
- Identificarea modului în care emoțiile personale influențează comunicarea
- COMPETENȚE DE LEADERSHIP
- Identificarea stilurilor de leadership și aplicarea lor în funcție de persoană și context
- Înțelegerea etapelor de dezvoltare ale echipelor și a rolurilor de echipă pe baza metodologiei Belbin
- Realizarea unui plan de leadership situațional pentru contexte reale
- COMPETENȚE INTRAPRENORIALE
- Stabilirea unor obiective clare pentru o mai bună organizare
- Stabilirea priorităților și delegarea eficientă
- Identificarea „hoților de timp” și eliminarea lor din programul zilnic
- Înțelegerea tiparelor de gândire pentru decizii raționale și creșterea abilităților
- COMPETENȚE EMOȚIONALE
- Înțelegerea conceptului de reziliență emoțională și impactul pe care îl are la nivel individual și de echipă
- Concentrarea pe propriile resurse și analizarea problemelor din perspective mai multe și mai sănătoase
- Inteligența emoțională și cum o poți dezvolta
- Înțelegerea mecanismului stresului și a pașilor de urmat pentru o abordare echilibrată a situațiilor problematice.
AGENDA CURSULUI:
9 noiembrie 2022 | Un manager, mai multe stiluri de comunicare |
16 noiembrie 2022 | Feedback-ul eficient |
29 noiembrie 2022 | Fundamentele leadership-ului și obstacolele cu care orice manager se va întâlni |
14 decembrie 2022 | De la grup la echipă |
11 ianuarie 2023 | Management-ul timpului și a resurselor |
25 ianuarie 2023 | Leadership personal |
8 februarie 2023 | Reziliență emoțională |
22 februarie 2023 | Inteligență emoțională și empatie |
8 martie 2023 | Final Assessment |