FIRST TIME MANAGER – HPDI

FIRST TIME MANAGER

Destinat managerilor la început de drum

În contextul actual de business, provocările și schimbările apar la fiecare pas. Pentru a transforma un angajat performant într-un lider eficient trebuie să abordăm devenirea lui în manieră strategică, astfel încât ”antrenamentul” prealabil să-l ajute să facă față provocărilor ce vor urma. 

Dincolo de aspectele individuale, liderul trebuie să identifice sensul pe care îl acordă dinamicii de grup prin folosirea abilităților emoționale și de management. Va putea astfel ghida echipele în atingerea obiectivelor, înțelegerea valorilor, comunicare, colaborare și gestionarea conflictelor.

Academia stimulează, într-o manieră unică, dezvoltarea competențelor necesare oricărui viitor lider, încurajând proactivitatea și atitudinea de tip Can do.

Etapele programului

Faptul că într-o echipă nu găsești doi oameni la fel e un mare avantaj dar și o provocare. Unii oameni sunt mai mult orientați spre sarcini, alții spre relațiile umane. Unii sunt mai introverți, alții mai extroverți, unii mai competitivi, alții mai precauți. Diversitatea creează adesea conflicte și neînțelegeri dar în aceeași măsură, poate uni și poate aduce rezultate, atunci când comunicarea eficientă este scopul comun. 

Pe parcursul sesiunilor, leaderii vor învăța cum să folosească asertivitatea, feedback-ul și alte tehnici de formulare și structurare a mesajelor pentru a ajuta echipa să transmită deschis, succint și concis informațiile, ascultând activ, recunoscând diferențele stilurile personale, depășind bariere și adaptând discursuri în funcție de situații și persoane.

Leadership-ul autentic este un act ce ține de echilibrul dintre valorile personale, valorile organizației și misiunea ta, iar echipele sunt adevărate ”incubatoare” emoționale. Energia contagioasă a emoțiilor pozitive poate duce la colaborare eficientă, încredere și progres. Emoțiile negative, pe de altă parte, precum frustrarea, furia sau nesiguranța, pot lucra împotriva echipei și pot impacta negativ colaborarea și rezultatele. 

Liderul trebuie să identifice sensul pe care îl acordă acestor dinamici emoționale de grup și să-și folosească abilitățile de management pentru a ghida echipele în atingerea obiectivelor și înțelegerea valorilor.

„If you want to change your life start by making your bed”, ne sfătuiește un discurs celebru. Parafrazând, am putea spune că dacă îți dorești să devii un intraprenor, cu inițiativă, creativitate și viziune în organizație, începe prin a-ți gestiona eficient timpul! 

Instrumentele acestui curs învață participanții cum să descopere adevăratele resurse ale rezilienței emoționale, cum să identifice nivelul de reziliență în echipă și cum să construiască, treptat, echipe și organizații care țin cont de sănătatea emoțională.

Reziliența și tehnicile de management al stresului dar și comunicarea empatică sunt condiții esențiale pentru a inova în timpul crizelor și pentru a persevera atunci când scopul nu a fost atins. Conceptele psihologice se vor transforma, pe parcursul sesiunilor, în instrumente ușor de folosit, eficiente la nivel personal și de echipă, pentru a trece la următorul nivel al performanței. 

Analiză comportamentală și a nivelului de competențe dobândite, precum și sugestii pentru transferul cunoștințelor în practica profesională.

Sesiunile de training

  1. Un manager, mai multe stiluri de comunicare
  2. Feedback-ul eficient
  3. Fundamentele leadership-ului și obstacolele cu care orice manager se va întâlni
  4. De la grup la echipă
  5. Managementul timpului și al resurselor
  6. Leadership personal
  7. Reziliență emoțională
  8. Inteligență emoțională și empatie
Realizările noastre

Părerile clienților noștri:

  • Pentru mine, Academia 1st Time Manager a însemnat învățare adultă. Nu am simțit presiunea de a învăța aspecte teoretice, ci am aplicat practic și în timp real cele învățate.

    BLA Shine
  • First Time Manager a reprezentat o oportunitate de conștientizare a unor valori și comportamente existente și posibilitatea de a observa și valorile membrilor echipei mele. De asemenea, am învățat tehnici mai bune care o să mă ajute cu Time Management-ul.

    Expleo
  • Recomand cu căldură atât celor care au deja cunoștințe în domeniu, cât și celor la început de drum.

    Expleo
  • În cadrul acestui curs, mi-am cunoscut colegii mai bine și am înțeles cât de diferiți suntem ca și stil de comunicare. Informațiile din curs m-au învățat cum să îmi adaptez stilul de comunicare în funcție de persoana cu care comunic.