Mindset Change – HPDI

Mindset Change

Deși schimbarea este singura constantă, e încă una din provocările zilnice atât pentru organizații, cât și pentru indivizi. Accentul se pune mereu pe gestionarea schimbării, mai exact, pe CUM să implementăm o schimbare în cel mai eficient mod. Abordarea noastră în HPDI este, în schimb, una care merge în profunzimea subiectului și începe de la cel mai important punct: motivația.

Aducem în prin plan factorii proprii motivaționali, urcând apoi o primă treaptă spre înțelegerea și internalizarea subiectului. Abia când avem o fundație puternică începem să construim cu elemente teoretice prezente într-o manieră practică, care să le ofere participanților un set consistent de instrumente potrivite pentru navigat în perioada schimbărilor.

Etapele Programului

Liderii buni nu le spun pur și simplu echipelor ce să facă; ei conduc prin exemplu și „walk the talk.” Membrii echipei sunt mult mai dispuși să asculte instrucțiunile și să respecte leadership-ul dacă managerul lor face același lucru. Spunem că obiceiurile modelează oamenii prin exemplul personal, dar ce comportamente sunt cele mai bune pentru încurajarea unei etici puternice a muncii, a construirii relațiilor și a dezvoltării leadership-ului?

Topicuri

  • Ce sunt obiceiurile și cum le facem să funcționeze pentru noi?
  • De ce avem nevoie de obiceiuri?
  • Care sunt cele 10 obiceiuri de leadership?
Obiective
  • Descoperirea nevoilor gruplui țintă
  • Adunarea informațiilor pentru pregătirea primului workshop
  • Focus grup – discutarea dificultăților întâmpinate, a blocajelor și situațiilor cu care se confruntă participanții
  • Identificarea subiectelor celor mai potrivite pentru următoarele două webinarii

Managementul schimbării unei echipe este un proces frumos. Ba este un chin.” Ambele afirmaţii sunt adevărate în funcţie de strategia pe care o abordezi. De cele mai multe ori, schimbările aduc lacrimi, scăderea productivităţii şi transformă echipele în grupuri dominate de teamă şi resentimente. Cauzele principale sunt: lipsa unei strategii de schimbare, lipsa comunicării adecvate şi neînţelegerea factorilor care generează rezistenţa oamenilor sau susţinerea acestui proces. Trăim însă într-o lume a schimbărilor constante, definită chiar prin acronimul VUCAvolatilă, nesigură (uncertain), complexă și ambiguă, care centralizează cele mai definitorii caracteristi ale lumii de ai. 

Acest training de pregătește pentru o lume în care schimbarea e singura constantă, iar în care puterea ta de a te adapta face diferența

Conform raportului Future of Jobs Report pentru World Economic Forum, inteligența emoțională este o abilitate cheie necesară in 2020. Cei mai mulți lideri în business sunt de acord asupra faptului aceasta este mai importantă decât abilitățile tehnice. Este un predictor important pentru performanță, leadership și growth mindset. În aceste condiții, a ne preocupa de îmbunătățirea acestei abilități, devine echivalent cu a ne preocupa de bunăstarea organizației

Trainingul de Reziliență & Motivație îmbină componente educaționale, coaching, supervizare, facilitare de proces, astfel încât participanții aibă o experiența cât mai relevantă. Vor fi folosite exemplele reale ale participanților, jocuri de rol, studii de caz iar input-urile teoretice vor fi oferite pentru a puncta și susține experiențele avute în cadrul sesiunilor.

  • Trainerii HPDI vor întocmi un raport care să conțină atât așteptările inițiale ale participanților cât și observațiile trainerilor pe durata sesiunilor.
  • Acestea vor fi transmise echipei de management.
  • După câteva zile, trainerii vor participa la o întălnire în care să expliciteze  perspectiva lor și să stabilească împreună cu managerii următorii pași. 
OBIECTIVE
  • Diminuarea distanței dintre echipa managerială și participanți
  • Setarea corectă a așteptărilor.
  • Cunoașterea nevoilor participanților
  • Crearea unui plan de acțiune structurat pe: transparență, strategie, acordarea susținerii, facilitarea tranziției

Pe perioada programului – aplicație mobilă gamificată în care participanții pot comunica, adresa întrebări, primi răspunsuri într-o manieră confidențială (participanții primesc un nume de cod, care se schimbă de fiecare dată când intră în aplicație). Oferă oamenilor posibilitatea de a se simți safe să adreseze întrebări sub umbrela anonimatului.

Realizările noastre

Părerile clienților noștri:

  • Cursul mă ajută să pot face lucrurile diferit pentru a accepta atât eu mai ușor o schimbare, dar mai ales de a îi înțelege pe alții, de a empatiza, de a fi acolo cu ei, de a crea cadrul, mediul necesar și de a îi ajuta să facă ei schimbarea. Sunt recunoscătoare pentru această experiență și voi recomanda cursul mai departe. Mulțumesc frumos!