Who do you follow, anyway? – HPDI

Who do you follow, anyway?

Training de Customer Service

De ce Who do you follow, anyway?

În cadrul acestui training, participanții vor învăța despre cum dinamica leader-follower influențează relația organizației cu toți colaboratorii externi și cum poți transforma organizația prin multiplicarea proceselor de leadership la orice nivel. Tehnicile eficiente de Customer Service sunt în concordanță cu o cultură organizațională sănătoasă, bazată pe parteneriatul numit leadership.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Producerea unei experienÈ›e satisfăcătoare a angajatului È™i o experiență unică a clientului. ÃŽn final, toate părÈ›ile implicate resimt mulÈ›umirea rezultată din relaÈ›ionarea pe principiile leadership-ului.

TOPICURILE CURSULUI

  • Este cultura organizaÈ›iei orientată către satisfacÈ›ia managementului sau către satisfacÈ›ia clienÈ›ilor?
  • SunteÈ›i conÈ™tient de legătura dintre stilul de management È™i productivitatea angajatului?
  • Sunt angajaÈ›ii voÈ™tri văzuÈ›i ca cel mai important client?
  • Care sunt cele trei competenÈ›e esenÈ›iale pentru a avea o abordare de succes în cadrul echipei?
  • Cât de importantă este experienÈ›a emoÈ›ională a clientului?
  • Este absolut clar pentru managementul superior că angajaÈ›ii nu pot trata clientul mai bine decât sunt ei înÈ™iÈ™i trataÈ›i?
  • AngajaÈ›ii se întreabă cum pot servi clienÈ›ii mai bine, mai repede, mai ieftin?
  • Exista factori motivanÈ›i tangibili È™i intangibili pentru performanÈ›a angajaÈ›ilor?

AGENDA CURSULUI:

9:00Welcome Coffee
9:30Curs
10:45Coffee Break
11:00Curs
13:00Pranz
14:00Curs
15:00Coffee Break
16:00Curs
17:30Incheiere
Trainer
Jim Bagnola
Jim Bagnola este speaker internaÈ›ional È™i executive coach. Este expert în domeniul leadershipului È™i al body-mind management-ului, cu accent pe influenÈ›a modelelor de gândire asupra sănătății, fericirii, succesului È™i capacității de a fi lider. În ultimii patruzeci de ani a susÈ›inut prezentări È™i cursuri în întreagă lume, pe teme de Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching…
Află mai multe