De ce From People to Teams?
Va trebui să manageriezi oameni dificili pentru a rezolva conflicte, să câștigi cooperarea și încrederea lor, să găsești metode pentru a-ți motiva echipa să ajungă la cele mai bune rezultate. Utilizând practici din inteligența emoțională, acest seminar te vă învăța cum să îți dezvolți competențele de baza de management și comunicare pentru a obține maximum de rezultate de la echipa ta.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Motivarea și managementul oamenilor din echipa ta
- Ajustarea stilului de management, dar și a stilului personal în funcție de fiecare situație
- Obținerea de rezultate mai bune prin tehnici potrivite de delegare
- Rezolvarea conflictelor eficient, indiferent de situație
- Transformarea oamenilor dificili și a celor ineficienți în oameni dedicați echipei
- Primirea și oferirea de feedback asertiv
- Câștigarea cooperării și încrederii tuturor oamenilor din organizație
- Creșterea nivelului de încredere personal, a abilitaților de lider și, indirect, a gradului de satisfacție personală și profesională prin managementul de succes al oamenilor
TOPICURILE CURSULUI
- Ce înseamnă să fii manager?
- Care este rolul tău de manager? Provocări specifice poziției de manager
- Stiluri personale de management.
- Determina-ți stilul personal de management. Care sunt punctele forte, dar și limitările fiecărui stil de management.
- Ești manager, deci comunici. Ce? Cum? Când? Cu cine?
- Vorbești sau asculți? Motivezi sau demotivezi?
- Delegi? Cum?
- Feedback-ul – un dar al relațiilor. Vrei sau nu, dai feedback. Vrei sau nu, primești feedback.
- Managementul ConflictuluiCe este conflictul?
- Prevenție/Rezolvare