De ce Thinking like a Leader?
Leadershipul autentic este un act ce ține de echilibrul dintre valorile personale, valorile organizației și misiunea ta. Nu vei învață să fii Steve Jobs sau Nelson Mandela ca să iți conduci echipa, ci vei învața că modelul tău de leadership este cel mai bun. Vei afla că a fi lider este o abilitate pe care o poți și o vei dezvolta urmând câțiva pasi de bază și, evident, muncind. Introvert sau extrovert, manager sau nu, cu experiență sau fară, toți putem deveni lideri urmați de ceilalți, dacă reușim să exersăm modelul autentic de lider personal.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Dobândirea informațiilor cu privire la motivarea și managementul oamenilor din echipa ta
- Ajustarea stilului de leadership, dar și a stilului personal în funcție de fiecare situație în parte
- Înțelegerea și aplicarea puterii leadership-ului autentic
- Managementul încrederii: modele și influență în organizație
- Creșterea nivelului de încredere la nivel personal, a abilitaților de lider și, indirect, a gradului de satisfacție personală și profesională prin managementul de succes al oamenilor
- Înțelegerea și dezvoltarea componenței de coaching prin leadeship, la nivelul echipei tale
TOPICURILE CURSULUI
- Identificarea valorilor echipei din care faci parte
- Dinamica Lider/Follower
- Principiile leadershipului autentic – Studii de caz È™i jocuri de rol
- Dinamica și sincronizare
- Leadership = Partnership
- Viziunea ta pentru un leadership eficient
- Leader as Coach
- Componența de coaching din actul de leadership
- Cum se face coaching eficient
- Coaching + Feedback = Performance
- Bune practici de coaching
- Motivare
- Motivarea angajaților și impactul asupra comportamentelor și eficienței
- Cum să iți personalizezi eforturile motivaționale pentru fiecare individ și situație în parte
- Autenticitate
- Ce ne definește ca valori?
- Cum putem deveni autentici
- Contextul este rege
- Managementul încrederii
- Ce e încrederea și cum ne influențează performanța?
- Menținerea integrității sub presiune
- Modele de încredere și cum se pot integra în cultura organizațională
- Evaluare Leadership 360 (Instrument Certificat HPDI)
- Evaluare individuală conform instrumentului Leadership 360
- Evaluarea tipologiei de lider, după 10 indicatori de performanță
- Discuții asupra acestei evaluări, caracteristici, scoring
- Action Plan
- Dezvoltarea unui plan pentru a aplica tot ce ai învățat în organizație
- Identificarea oamenilor care te pot ajuta la îndeplinirea planului tău
AGENDA CURSULUI:
9:00 | Welcome Coffee |
9:30 | Curs |
10:45 | Coffee Break |
11:00 | Curs |
13:00 | Prânz |
14:00 | Curs |
15:00 | Coffee Break |
16:00 | Curs |
17:30 | ÃŽncheiere |