Thinking like a Leader – HPDI

Thinking like a Leader

Training de Leadership

De ce Thinking like a Leader?

Leadershipul autentic este un act ce ține de echilibrul dintre valorile personale, valorile organizației și misiunea ta. Nu vei învață să fii Steve Jobs sau Nelson Mandela ca să iți conduci echipa, ci vei învața că modelul tău de leadership este cel mai bun. Vei afla că a fi lider este o abilitate pe care o poți și o vei dezvolta urmând câțiva pasi de bază și, evident, muncind. Introvert sau extrovert, manager sau nu, cu experiență sau fară, toți putem deveni lideri urmați de ceilalți, dacă reușim să exersăm modelul autentic de lider personal.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Dobândirea informaÈ›iilor cu privire la motivarea È™i managementul oamenilor din echipa ta
  • Ajustarea stilului de leadership, dar È™i a stilului personal în funcÈ›ie de fiecare situaÈ›ie în parte
  • ÃŽnÈ›elegerea È™i aplicarea puterii leadership-ului autentic
  • Managementul încrederii: modele È™i influență în organizaÈ›ie
  • CreÈ™terea nivelului de încredere la nivel personal, a abilitaÈ›ilor de lider È™i, indirect, a gradului de satisfacÈ›ie personală È™i profesională prin managementul de succes al oamenilor
  • ÃŽnÈ›elegerea È™i dezvoltarea componenÈ›ei de coaching prin leadeship, la nivelul echipei tale

TOPICURILE CURSULUI

  1. Identificarea valorilor echipei din care faci parte
  • Dinamica Lider/Follower
  • Principiile leadershipului autentic – Studii de caz È™i jocuri de rol
  • Dinamica È™i sincronizare
  • Leadership = Partnership
  • Viziunea ta pentru un leadership eficient
  • Leader as Coach
  • ComponenÈ›a de coaching din actul de leadership
  • Cum se face coaching eficient
  • Coaching + Feedback = Performance
  • Bune practici de coaching
  1. Motivare
  • Motivarea angajaÈ›ilor È™i impactul asupra comportamentelor È™i eficienÈ›ei
  • Cum să iÈ›i personalizezi eforturile motivaÈ›ionale pentru fiecare individ È™i situaÈ›ie în parte
  1. Autenticitate
  • Ce ne defineÈ™te ca valori?
  • Cum putem deveni autentici
  • Contextul este rege
  1. Managementul încrederii
  • Ce e încrederea È™i cum ne influenÈ›ează performanÈ›a?
  • MenÈ›inerea integrității sub presiune
  • Modele de încredere È™i cum se pot integra în cultura organizaÈ›ională
  1. Evaluare Leadership 360 (Instrument Certificat HPDI)
  • Evaluare individuală conform instrumentului Leadership 360
  • Evaluarea tipologiei de lider, după 10 indicatori de performanță
  • DiscuÈ›ii asupra acestei evaluări, caracteristici, scoring
  1. Action Plan
  • Dezvoltarea unui plan pentru a aplica tot ce ai învățat în organizaÈ›ie
  • Identificarea oamenilor care te pot ajuta la îndeplinirea planului tău

AGENDA CURSULUI:

9:00Welcome Coffee
9:30Curs
10:45Coffee Break
11:00Curs
13:00Prânz
14:00Curs
15:00Coffee Break
16:00Curs
17:30ÃŽncheiere
Trainer
Petru Păcuraru
Petru a absolvit Academia de Studii Economice, specializarea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management la Kenessaw State University în SUA, precum È™i cursul Aspen Institute – Young Leaders Program. Este fondator al HPDI (Human Performance Development International), dar È™i consultant È™i coach în programe executive de leadership, prin care transformă grupuri în…
Află mai multe