Trainings – Pagina 4 – HPDI

Blog

Fii la curent cu ultimele noutăți în ceea ce privește educația și învățarea în toate formele ei.

"Învățătura trebuie să fie uneori un drum; întotdeuna un orizont". - Nicolae Iorga

COLLABORATING FOR SUCCESS
De ce Collaborating for Success? Se spune că echipele sunt adevărate ”incubatoare” emoționale iar energia contagioasă a emoțiilor pozitive poate duce la colaborare eficientă, încredere și progres. Emoțiile negative, pe de altă parte, precum frustrarea, furia sau nesiguranța, pot lucra împotriva echipei și pot impacta negativ colaborarea și rezultatele. Acest tip de dinamică se regăsește…
ȘEDINȚE EFICIENTE ONLINE
De ce Ședințe Eficiente Online? 80% – cu atât poate scădea durata unei ședințe dacă începi la timp și urmărești subiectele, dar și minutele alocate pentru fiecare în parte. 71% dintre angajați consideră ședințele neproductive și ineficiente, fiind de părere că rezultatele lor nu sunt măsurate și îmbunătățite. Nu doar datele, ci și realitatea pe…
PEOPLE MANAGEMENT
De ce People Management? Educația formală ne-a învățat, în principal, competențe individuale mai mult decât colective. Am învățat cum să devenim cei mai buni și nu cum să creștem o echipă bună. Motiv pentru care lucrul în echipă este un subiect pe care nu îl știm, doar îl intuim și modelăm. Acest training acoperă nevoia…
EFFICIENT FEEDBACK
De ce Efficient Feedback? Procesul de feedback este crucial în organizație pentru obținerea performanței și dezvoltarea comportamentelor în linie cu valorile și cultura organizațională. În acest proces pot fi setate obiective de dezvoltare, competențe de valorificat și abilități de îmbunătățit. Cercetările arată că un raport de 3:1 este minimul de interacțiuni de feedback pozitiv la…
COACHING FOR SUCCES
De ce Coaching for Succes? Coaching-ul nu este doar un concept vehiculat frecvent în mediul organizațional sau o tehnică ce poate fi aplicată rigid, în situații prestabilite. Coaching-ul reprezintă un stil de conducere, o modalitate de abordarea a oamenilor și problemelor, un mod de gândire și de ce nu, un mod de a fi. Indiferent…
TEHNICI DE PREZENTARE INTERACTIVĂ ÎN ERA DIGITALĂ
De ce Tehnici de prezentare interactivă în era digitală? Plictiseală, prezentări lungi, ore pierdute, public inert? Toate aceste lucruri au devenit o amenințare și mai mare în condițiile în care avem de ținut prezentări on-line. Pentru a captiva audienta și pentru a obține efectul scontat, avem nevoie să schimbam felul în care construim și ținem…
STORYTELLING
De ce STORYTELLING? Am crescut și am învățat ce e bine și ce e rău, ascultând povești. Am înțeles ce ne dorim și ce nu ne place, ne-am stabilit cum vrem să fim când vom fi mari, în același fel. Mediul business nu face excepție. Hotăram unde vrem să lucrăm , auzind povești despre acele…
TIME MANAGEMENT ÎN ERA REMOTE
De ce TIME MANAGEMENT ÎN ERA REMOTE ? Odată cu schimbările majore din paradigma muncii, a utilizării celor mai diferite platforme și instrumente virtuale și a gestionării echipelor la distanță, time managementul a devenit una dintre cele mai importante și problematice componente. Modul în care gestionăm timpului este esențial nu doar pentru succesul și eficiența…
CAPCANE MENTALE ÎN LUCRUL DE ACASĂ
De ce CAPCANE MENTALE ÎN LUCRUL DE ACASĂ? Capcanele mentale sunt greșelile pe care mintea noastră le face atunci când interpretează un eveniment, fie că vorbim despre interpretarea greșită, necontextualizată a realitații sau despre interferențele personale, sociale sau morale, care ne “bruiază” atunci când judecăm o întâmplare. În munca remote, singurătatea, izolarea, nesiguranța profesională și…
BUILDING THE POSITIVE MINDSET
De ce Building the Positive Mindset? Acest training ne învață cum să construim un mod de gândire pozitiv, cum să îl consolidăm în cele mai grele circumstanțe și cum să ne facem mintea cel mai bun prieten în vremuri grele. Pentru că nu există prieten mai bun și mai de folos în vremuri tulburi decât…
COMUNICARE ASERTIVĂ ȘI FEEDBACK
De ce Comunicare Asertivă și Feedback? Asertivitatea, capacitatea de a comunica succint și eficient, răbdarea de a asculta cu adevărat, abilitatea de a acorda și de a recepta feedback-ul sunt toate influențate de maniera în care ne raportăm la ceilalți și la situațiile care ne scot din zona de confort. Acest curs de formare pentru…
INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ
De ce Inteligență Emoțională? Conform raportului Future of Jobs Report pentru World Economic Forum, inteligența emoțională este o abilitate cheie necesară în secolul 21. Cei mai mulți lideri în business sunt de acord asupra faptului că aceasta este mai importantă decât abilitățile tehnice. Este un predictor important pentru performanță, leadership și growth mindset. În aceste…
1 2 3 4 5 6