5 LUCRURI DE CARE SĂ ȚII CONT PENTRU UN EVENIMENT DE FINAL DE AN DE SUCCES – HPDI

5 LUCRURI DE CARE SĂ ȚII CONT PENTRU UN EVENIMENT DE FINAL DE AN DE SUCCES

Organizarea unui eveniment de final de an pentru echipa ta poate fi o modalitate minunată de a încheia anul într-o notă pozitivă și de a consolida relațiile în cadrul echipei. Pentru a asigura succesul unui astfel de eveniment trebuie să ții cont de mai multe criterii esențiale care vor contribui la crearea unei experiențe memorabile pentru toți participanții.

Sfaturile de mai jos o să te ajute să pui bazele unei fundații puternice pentru evenimentul tău chiar înainte de a apela la noi ca furnizor de încredere pentru organizarea evenimentului și este bine să le iei ca puncte de pornire în discuția cu persoanele de decizie.


Iată cinci criterii de care să ții cont pentru a realiza un eveniment de final de an de succes alături de echipa ta:

  1. Scop și obiective clare:

Înainte de a începe planificarea, stabilește cu atenție motivul organizării evenimentului. Poate fi vorba despre sărbătorirea realizărilor echipei în anul respectiv, motivarea și recunoașterea eforturilor depuse în cadrul unei conferințe de business sau întărirea coeziunii și a spiritului de echipă prin integrarea unei activități de teambuilding. Scopul clar va ghida toate deciziile ulterioare, de la tematica evenimentului până la activități și buget.

De multe ori ne aflăm în situația în care un singur eveniment are 3-4 obiective mărețe și dorește să aducă într-un timp scurt, sub același acoperiș, momente din lumi complet diferite. După cum ne știi o să găsim mereu soluțiile optime pentru a tranforma planul tău într-un eveniment memorabil, dar dincolo de capacitățile logistice e vorba de experiența participantului pe parcursul fiecărui moment din agendă.

2. Planificare atentă:

Elaborează un plan detaliat care să acopere toate aspectele evenimentului. Acesta ar trebui să includă data evenimentului, locația (poate fi un spațiu de birouri, o sală de evenimente sau chiar în aer liber), programul cu activități specifice și momentele-cheie dorite (discursuri, premiere, jocuri etc.), cateringul (meniul, alergeni și preferințe alimentare) și logistică (decorațiuni, echipament tehnic necesar etc.).

Un brief cât mai concis trimis către noi înseamnă mai multă eficiență în implementare.

3. Implicarea echipei:

În loc să planifici evenimentul singur, implică membrii echipei în procesul de planificare și organizare. Organizează ședințe de brainstorming pentru a colecta idei și propuneri pentru tematica evenimentului, activități și divertisment. Acest lucru nu numai că va crea un sentiment de engagement asupra evenimentului, dar va asigura și o varietate de perspective și idei creative. Am observat în timp că echipele formate din oameni din diferite departamente, strânși la un loc din interes și inițiativă față de evenimentul de care sunt responsabili, acceptă cu mult curaj provocarea și depășesc așteptările prin idei inovative și implicare.

4. Diversitate și incluziune:

Pentru a asigura că evenimentul este plăcut și potrivit pentru toți participanții, ia în considerare diversitatea și incluziunea. Alege o temă sau un concept care să fie neutru din punct de vedere cultural și care să nu excludă pe nimeni. Când vine vorba de mâncare, asigură-te că meniul include opțiuni pentru diferite preferințe și restricții alimentare, cum ar fi meniuri vegetariene sau fără gluten. În plus, gândește-te la activități și jocuri care să fie potrivite pentru toate vârstele și interesele.

5. Evaluare și feedback:

După ce evenimentul s-a încheiat, nu considera că misiunea s-a sfârșit. Colectează feedback de la participanți pentru a înțelege ce a funcționat bine și ce poate fi îmbunătățit pentru viitor. Sau, și mai bine, verifică dacă ai deja feedback-uri de la ultimul eveniment similar organizat la voi în companie. Când oamenii văd că opiniile lor au fost luate în calcul sunt mai deschiși pentru și mai multă implicare pe viitor și recunoscători să vadă că opinia lor contează.


În final, aceste cinci criterii esențiale – scop clar, planificare detaliată, implicarea echipei, diversitate și incluziune, precum și evaluare și feedback – reprezintă baza organizării unui eveniment de final de an de succes alături de echipa ta. Prin abordarea atentă și meticuloasă a acestor aspecte, vei crea o experiență memorabilă care va întări legăturile dintre membrii echipei și va contribui la motivarea și angajamentul lor pentru anul viitor.

Noi am pregătit un catalog cu experiențe dezvoltate chiar de noi. Fie că vă doriți răsfăț, distracție, experiențe noi sau fapte bune o să găsiți idei variante pentru fiecare tip de grup și de context.

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Studiu de caz LEONI România: Succesul Academiei care transformă perspectivele șefilor de echipă din producție