De ce să învăţăm să spunem pe bune – HPDI

De ce să învăţăm să spunem pe bune

Andrei Vacaru trainer hpdiCând a fost ultima oară când ai spus managerului, soţului/soţiei, prietenilor, familiei ceea ce gândeşti? Reuşeşti să transmiţi întotdeauna ceea ce crezi, ceea ce simţi sau mai bine spus, ai curajul să faci asta? Dacă nu faci asta, atunci poate că ar fi timpul. Care este primul pas? Un training de comunicare asertivă. Andrei Vacaru, trainer HPDI, ne răspunde la câteva întrebări cu privire la trainingul de comunicare asertivă din 30 aprilie, care va avea loc în Timişoara.

1. Care sunt principalele 3 motive pentru a participa la trainingul de comunicare asertivă?

În aproape orice situaţie conflictuală, oamenii spun că la baza ei stau probleme de comunicare. În realitate, comunicarea este doar un instrument pe care oamenii îl folosesc în funcţie de abilităţi şi de propriile limitări. Acest training le oferă posibilitatea de a conştientiza câteva elemente esenţiale dar şi de a cunoaşte cele mai potrivite instrumente de îmbunătăţire a comunicării.

Participanţii reuşesc să identifice propriile stiluri de comunicare, deficienţele care îi împiedică să obţină cele mai bune rezultate într-o discuţie şi modalităţi prin care pot remedia aceste aspecte.

În al doilea rând, trainingul demolează clişeele  şi introduce participanţii în esenţa comunicării, astfel încât aceştia să poată spune onest, direct şi concis ceea ce îşi doresc, simt sau cred. Cel mai important este ca fiecare dintre noi să poată spune când nu este de acord cu ceva, indiferent de conjunctură.

Nu în ultimul rând, fiecare dintre noi are nevoie să fie conştient atât de propriile emoţii şi trăiri cât şi de ale celorlalţi. Ascultarea activă, înţelegerea valorilor şi credinţelor celorlalţi, sunt elemente esenţiale într-un proces de comunicare constructiv.

2. Cine trebuie să participe la training?

La acest training pot participa toţi cei care îşi doresc cu adevărat să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare, indiferent dacă este vorba despre îmbunătăţirea relaţiilor de la serviciu, a celor din familie sau chiar de comunicarea cu prietenii şi apropiaţii. În toate situaţiile, asertivitatea este un lucru extrem de important.

3. Cine nu are nevoie de acest training?

Cei care cred că responsabilitatea comunicării se afla doar la ceilalţi şi care nu îşi doresc să schimbe nimic la propria persoană. Întotdeauna, procesul de învăţare vine la pachet cu conştientizarea. În comunicare nu există o formulă matematică ci un efort venit din înţelegerea faptului că schimbarea trebuie să pornească în primul rând din noi înşine.

4. Care sunt punctele forte ale trainingului?

Acest training este unul deosebit de dinamic în care este încurajat schimbul de informaţii între participanţi. Toate noţiunile învăţate sunt însoţite de elemente practice care stimulează implementarea lor experienţială.

5. Ce feedback aveţi de la participanţii la curs?

“Andrei este o persoană extrem de sensibilă şi este un deschizător de idei pentru cei implicați în management.” – George Roth

“ Mulţumesc! A fost foarte bun şi mi-a deschis ochii, mi-a schimbat modul de a-i privi pe ceilalţi în situaţii tensionate.” – Marian Peterca

Andrei, îţi mulţumesc pentru deschidere, pentru felul în care ai ţinut acest training şi îţi mulţumesc pentru experienţa diferită de celelalte 3 training-uri avute anterior cu alţi traineri.” – Cristina Bran

“Impresionant, realist, axat pe lucruri concrete şi utile atât pentru individ cât şi pentru echipă!” – Cătălina Ciobotaru

6. Ce impact are asupra carierei participantului?

Fiecare vorbă pe care o spunem, fiecare reacţie, fiecare discuţie modifică, puţin câte puţin, traseul nostru într-o companie. Tocmai de aceea este foarte important ca toate aceste lucruri să fie stăpânite şi să fie transmise celorlalţi într-o formă cât mai conştientă şi elaborată.

Vă așteptăm pe 30 aprilie, la trainingul de Comunicare Asertivă susținut de Andrei Văcaru. Pentru detalii și înscrieri, CLICK AICI.

andreivacaru[:en]Andrei Vacaru trainer hpdiCând a fost ultima oară când ai spus managerului, soţului/soţiei, prietenilor, familiei ceea ce gândeşti? Reuşeşti să transmiţi întotdeauna ceea ce crezi, ceea ce simţi sau mai bine spus, ai curajul să faci asta? Dacă nu faci asta, atunci poate că ar fi timpul. Care este primul pas? Un training de comunicare asertivă. Andrei Vacaru, trainer HPDI, ne răspunde la câteva întrebări cu privire la trainingul de comunicare asertivă din 30 aprilie, care va avea loc în Timişoara.

1. Care sunt principalele 3 motive pentru a participa la trainingul de comunicare asertivă?

În aproape orice situaţie conflictuală, oamenii spun că la baza ei stau probleme de comunicare. În realitate, comunicarea este doar un instrument pe care oamenii îl folosesc în funcţie de abilităţi şi de propriile limitări. Acest training le oferă posibilitatea de a conştientiza câteva elemente esenţiale dar şi de a cunoaşte cele mai potrivite instrumente de îmbunătăţire a comunicării.

Participanţii reuşesc să identifice propriile stiluri de comunicare, deficienţele care îi împiedică să obţină cele mai bune rezultate într-o discuţie şi modalităţi prin care pot remedia aceste aspecte.

În al doilea rând, trainingul demolează clişeele  şi introduce participanţii în esenţa comunicării, astfel încât aceştia să poată spune onest, direct şi concis ceea ce îşi doresc, simt sau cred. Cel mai important este ca fiecare dintre noi să poată spune când nu este de acord cu ceva, indiferent de conjunctură.

Nu în ultimul rând, fiecare dintre noi are nevoie să fie conştient atât de propriile emoţii şi trăiri cât şi de ale celorlalţi. Ascultarea activă, înţelegerea valorilor şi credinţelor celorlalţi, sunt elemente esenţiale într-un proces de comunicare constructiv.

2. Cine trebuie să participe la training?

La acest training pot participa toţi cei care îşi doresc cu adevărat să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare, indiferent dacă este vorba despre îmbunătăţirea relaţiilor de la serviciu, a celor din familie sau chiar de comunicarea cu prietenii şi apropiaţii. În toate situaţiile, asertivitatea este un lucru extrem de important.

3. Cine nu are nevoie de acest training?

Cei care cred că responsabilitatea comunicării se afla doar la ceilalţi şi care nu îşi doresc să schimbe nimic la propria persoană. Întotdeauna, procesul de învăţare vine la pachet cu conştientizarea. În comunicare nu există o formulă matematică ci un efort venit din înţelegerea faptului că schimbarea trebuie să pornească în primul rând din noi înşine.

4. Care sunt punctele forte ale trainingului?

Acest training este unul deosebit de dinamic în care este încurajat schimbul de informaţii între participanţi. Toate noţiunile învăţate sunt însoţite de elemente practice care stimulează implementarea lor experienţială.

5. Ce feedback aveţi de la participanţii la curs?

“Andrei este o persoană extrem de sensibilă şi este un deschizător de idei pentru cei implicați în management.” – George Roth

“ Mulţumesc! A fost foarte bun şi mi-a deschis ochii, mi-a schimbat modul de a-i privi pe ceilalţi în situaţii tensionate.” – Marian Peterca

Andrei, îţi mulţumesc pentru deschidere, pentru felul în care ai ţinut acest training şi îţi mulţumesc pentru experienţa diferită de celelalte 3 training-uri avute anterior cu alţi traineri.” – Cristina Bran

“Impresionant, realist, axat pe lucruri concrete şi utile atât pentru individ cât şi pentru echipă!” – Cătălina Ciobotaru

6. Ce impact are asupra carierei participantului?

Fiecare vorbă pe care o spunem, fiecare reacţie, fiecare discuţie modifică, puţin câte puţin, traseul nostru într-o companie. Tocmai de aceea este foarte important ca toate aceste lucruri să fie stăpânite şi să fie transmise celorlalţi într-o formă cât mai conştientă şi elaborată.

Vă așteptăm pe 30 aprilie, la trainingul de Comunicare Asertivă susținut de Andrei Văcaru. Pentru detalii și înscrieri, CLICK AICI.

autorANDREI

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Cum influențează valorile unui lider o echipă?