8 motive pentru care activitățile de teambuilding sunt importante – HPDI

8 motive pentru care activitățile de teambuilding sunt importante

Termenul de “teambuilding” acoperă un set extins de activiăți și evenimente care reunesc membrii echipei în afara sarcinilor zilnice de la birou. O activitate de teambuilding poate fi pur și simplu un icebreaker înainte de o întâlnire, o activitate de o zi cu echipa sau un week-end întreg de evenimente.

Orice formă ar avea următoarea activitate de teambuilding pe care o ai în minte, iată 8 motive pentru care aceasta este importantă:

1. Îmbunătățește comunicarea

Acesta este unul dintre cele mai importante beneficii ale activităților de teambuilding. Susține comunicarea dintre membrii echipei, îi ajută să învețe mai multe despre preferințele și limitele de comunicare ale celuilalt.

Un program eficient de teambuilding se va asigura că niciun angajat nu se simte intimidat sau inconfortabil, deoarece toți se cunosc și cum să comunice eficient. Comunicarea este îmbunătățită de la orice tip de exercițiu sau eveniment de teambuilding. Ceea ce este important este că vă faceți echipa să comunice între ele dincolo de sarcinile de zi cu zi.

2. Susține colaborarea

Atunci când o echipă este puternică și există încredere între membrii acesteia, colaborarea este îmbunătățită. Cu cât echipa este mai puternică, cu atât este mai puțin probabil să intre în competiție. În schimb, toată lumea lucrează pentru a atinge același obiectiv, fără a încerca să se eclipseze reciproc.

3. Oferă oportunități de învățare

Tehnologia și modurile în care lucrăm evoluează rapid, iar acest trend se va menține cu siguranță. Pentru a ține pasul cu lumea noastră în continuă schimbare, oportunitățile de învățare pentru angajați trebuie să fie prioritizate.

4. Influențează starea de bine a echipei

Activitatea de teambuilding poate lua mai multe forme. Nu trebuie să cuprindă o activitate de învățare – pur și simplu poate fi o activitate distractivă de care toată lumea se bucură. Acest lucru va permite echipei să se îndepărteze chiar și pentru câteva minute de task-urile zilnice.

5. Consolidează încrederea

Încrederea este cel mai important element într-o relație, iar acest lucru nu se schimbră când vorbim despre echipe. Iar încrederea nu se întâmplă peste noapte. Este un proces ce ia timp. Nu poți avea încredere în cineva fără a-l cunoaște, iar o echipă nu poate fi unificată fără încredere.

6. Susține creativitatea și inovarea

Încrederea merge mână în mână cu creativitatea și inovația. Pentru ca membrii echipei să se simtă în siguranță să vină cu idei inovative, trebuie să aibă încredere unul în celălalt. Ei trebuie să știe că ideea lor nu va fi luată în râs; trebuie să se simtă în siguranță să eșueze. În plus, atunci când oamenii din jurul tău te sprijină, ești mai dispus să-ți exprimi preocupările și să oferi feedback.

7. Îmbunătățește procesul de luarea a deciziilor

Îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor este un alt beneficiu cheie care se bazează pe încredere. Pe măsură ce angajații petrec mai mult timp împreună, ei învață să aibă încredere unul în celălalt, ceea ce este direct legat de luarea deciziilor. Atunci când membrii echipei au încredere unii în alții, pot lua decizii mai rapide și mai eficiente, deoarece știu că se pot baza unul pe celălalt. Acesta este un beneficiu incredibil pentru întreaga companie, deoarece deciziile mai rapide și mai bune sunt egale cu o productivitate îmbunătățită.

8. Sărbătorește victoriile

Sărbătoriți victoriile împreună! Când echipa atinge un obiectiv, toată lumea trebuie să știe asta. Este vital pentru puterea echipei  ca fiecare să împărtășească din bucurii. Acest lucru întărește faptul că o victorie pentru un membru al echipei este egală cu o victorie pentru întreaga echipă. Așadar, luați o pauză pentru a vă sărbători echipa și permiteți-le să se sărbătorească reciproc.

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Roboții - viitorii lideri