Petru Pacuraru: Trainingurile personalizate asigura cele mai eficiente solutii pentru organizatii – HPDI

Petru Pacuraru: Trainingurile personalizate asigura cele mai eficiente solutii pentru organizatii

poza_traineri_refacuta_3_micaPetru Păcuraru a acordat un interviu pentru platforma Learning Network cu privire la debutul și trendurile anului 2015 în programele de training. 2015 a debutat în forţă pentru HPDI şi miza anului este personalizarea programelor de training.

Learning Network: Cum a debutat 2015?

Petru Păcuraru: 2015 pentru noi a debutat în forţă. Am început prima săptămână din 2015 cu partenerii noştri de la Arctic pentru care am organizat un program de team building. Seria team building-urilor a continuat săptămânal astfel încât am avut o perioadă extrem de aglomerată. Pe partea de training, am continuat seria training-urilor open, cum ar fi: People Management, Time Management, Comunicarea Asertivă.

Am avut însă şi multe training-uri customized pentru clienţi foarte mari cu nevoi specifice. Aici aş putea menţiona continuarea unor programe de coaching cu Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri motivaţionali şi trainer NASA, Secret Service, US Air Force sau NATO ai căror reprezentanţi unici în Europa suntem noi. Dacă proiectele importante sunt definite de cât de multă libertate am avut în proiecte, şi lungimea programelor, atunci menţionez Toyota Material Handling, Frigoglass, Hella Automotive. Aceştia sunt cei mai importanţi jucători din industria automotive.

L.N: Care sunt trendurile conturate pentru acest an?

P.P: Anul acesta ne vom axa foarte mult pe training-urile personalizate deoarece aceastea asigura cele mai eficiente soluţii pentru fiecare companie în parte. Mai mult decât atât, nu ne ducem în fata clienţilor cu un simplu training personalizat ci ne ducem cu o strategie în ceea ce priveşte programele de dezvoltare profesională a angajaţilor.

Strategia HPDI este procesul complet de evaluare şi optimizare a proceselor interumane care definesc identitatea şi performanţa unei companii. Comunicarea, motivarea, implicarea sau spiritul inovativ sunt doar câteva dintre atributele vizate în acest concept. Fiecare strategie elaborată de echipa HPDI este unică şi fundamentată pe experienţa îndelungată, know-how în domeniul leadershipului şi traineri experimentaţi în domenii precum: management, psihologie, comunicare, dezvoltarea resurselor umane.

L.N: Care sunt cele mai căutate programe la final de Q1?

Articolul integral îl puteți găsi AICI.[:en]poza_traineri_refacuta_3_micaPetru Păcuraru a acordat un interviu pentru platforma Learning Network cu privire la debutul și trendurile anului 2015 în programele de training. 2015 a debutat în forţă pentru HPDI şi miza anului este personalizarea programelor de training.

Learning Network: Cum a debutat 2015?

Petru Păcuraru: 2015 pentru noi a debutat în forţă. Am început prima săptămână din 2015 cu partenerii noştri de la Arctic pentru care am organizat un program de team building. Seria team building-urilor a continuat săptămânal astfel încât am avut o perioadă extrem de aglomerată. Pe partea de training, am continuat seria training-urilor open, cum ar fi: People Management, Time Management, Comunicarea Asertivă.

Am avut însă şi multe training-uri customized pentru clienţi foarte mari cu nevoi specifice. Aici aş putea menţiona continuarea unor programe de coaching cu Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri motivaţionali şi trainer NASA, Secret Service, US Air Force sau NATO ai căror reprezentanţi unici în Europa suntem noi. Dacă proiectele importante sunt definite de cât de multă libertate am avut în proiecte, şi lungimea programelor, atunci menţionez Toyota Material Handling, Frigoglass, Hella Automotive. Aceştia sunt cei mai importanţi jucători din industria automotive.

L.N: Care sunt trendurile conturate pentru acest an?

P.P: Anul acesta ne vom axa foarte mult pe training-urile personalizate deoarece aceastea asigura cele mai eficiente soluţii pentru fiecare companie în parte. Mai mult decât atât, nu ne ducem în fata clienţilor cu un simplu training personalizat ci ne ducem cu o strategie în ceea ce priveşte programele de dezvoltare profesională a angajaţilor.

Strategia HPDI este procesul complet de evaluare şi optimizare a proceselor interumane care definesc identitatea şi performanţa unei companii. Comunicarea, motivarea, implicarea sau spiritul inovativ sunt doar câteva dintre atributele vizate în acest concept. Fiecare strategie elaborată de echipa HPDI este unică şi fundamentată pe experienţa îndelungată, know-how în domeniul leadershipului şi traineri experimentaţi în domenii precum: management, psihologie, comunicare, dezvoltarea resurselor umane.

L.N: Care sunt cele mai căutate programe la final de Q1?

Articolul integral îl puteți găsi AICI.

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Studiu de caz: Academia First Time Manager, Atunci când "manager" înseamnă mai mult decât un titlu