De la idee la impact – Episodul 2: Mic îndreptar digital alături de BCR – HPDI

De la idee la impact – Episodul 2: Mic îndreptar digital alături de BCR

Cu BCR lucrăm de ani buni în proiecte de anvergură, ce implică de obicei sute de oameni pe diferite competențe. Nici acum telefonul de la ei nu a sunat diferit, însă situația și cerințele erau foarte distincte de tot ce făcusem până în acel moment.

În aprilie, la o lună după pandemie, lumea se schimbase mai mult decât ne gândeam că se va schimba. Organizațiile erau nevoite să migreze la a lucra de a acasă, iar pentru asta, aveau nevoie de o serie de instrumente, comportamente și atitudini care să îi ajute să treacă cu bine prin această perioadă. Și pe oameni, dar și pe organizații.

Clientul și-a dorit să îl ajutăm în tranziția asta și nu doar să îi ajutăm oamenii să reziste, dar chiar să crească performanța într-o situație în care panica, confuzia și lipsa de perspectivă erau principalele ingrediente ale fiecărei zile.

Astfel, academia Becoming The Digital Manager s-a potrivit mânușă pe cererea clientului, mai ales în contextul pandemic în care ne aflam. Am personalizat această Academie pentru echipa BCR, având la bază 3 module distincte:

  1. Lead the Change, un corolar de adaptare și încurajare a schimbării
  2. Comunicare Remote, o colecție de bune practici în relaționarea la distanta, și
  3. Reziliență și Motivație, ghidul de suport emoțional și combustibil pentru toate schimbările din jurul nostru.

Programul se desfășoară online, în module de 4 ore, cu multă interactivitate și pauze, cu camerele deschise, zâmbete și multe exemple. Cu oameni care se simt ascultați, se simt ajutați, cu traineri care se simt utili.

Dacă inițial a fost vorba despre o grupă de test, ulterior am parcurs programul Becoming the Digital Manager cu peste 200 de oameni, pe parcursul lunilor următoare.

Mereu ne gândim cum măsurăm rezultatul pentru client, iar acest indicator îndelung căutat denumit ROI (Return of Investment) din training, crează bătăi de cap. Pentru că nu mereu poți măsură optimismul, încrederea, proactivitatea și disponibilitatea de schimbare. Dar poți să îi întrebi pe oameni cum a fost. Și poți întrebă managerii de training, și pe managerii lor, dacă văd shimbarea, și dacă văd performanța din spatele schimbării.

 

Becoming the Digital Manager pentru BCR este un proiect de succes care încă este în desfășurare. Este încă unul din motivele pentru care suntem mândri că putem să fim alături de o organizație care mereu a fost alături de noi, Și pentru că știm că suntem un sprijin real pentru oamenii care au nevoie de ajutor să creadă în viitor. De aici și pasiunea noastră să #creștemoameni.

 

Leave a Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Story
Planificarea în avans a teambuilding-ului: cheia succesului